Tempat Menarik di Kajang

>>> #6 Tempat Menarik di Kajang <<< Tempat Makan Menarik di Kajang #1 Satay Hj Samuri Kajang Merupakan satu destinasi wajib jika anda ke Kajang, semestinya pekena Satay Kajang memang antara pilihan yang terbaik. Satay Kajang memang terkenal satu Malaysia dan kalau anda pertama kali sampai ke Kajang, bolehlah cuba dan alami sendiri keenakan satay Kajang Hj Samuri ini. Terbaik. Harga yang ditawarkan juga tidak terlalu mahal dan kena dengan harga. Nasihat saya, cuba sendiri dan rasa keenakan satay Kajang ini. Kajang Lot 1, 2&3, Tingkat Bawah & Tingkat 2, Bangunan Dato’ Nazir, Jalan Kelab, Kajang,S elangor, Malaysia

Satay kajang, tarikan utama di Kajang satay-kajang #2 Dapur Koi Kajang Tema restoren ini adalah masakan tradisional Pahang dan Melayu. Antara menu yang saya galakkan untuk anda rasai dan cuba adalah Ayam Kampung Goreng, Gulai Kawah, Tempoyak Ikan Patin dan lain-lain menu masakan tradisional lain untuk anda pilih dan cuba. Juga ada menu sambal pembuka selera untuk anda cuba. Kemudahan seperti surau juga disediakan, bagi saya, anda cuba sendiri dan bagi peminat masakan tradisional Melayu, boleh ke Restoran Dapur Koi di alamat bawah.
Restoran Dapur Koi, 2-G, Jalan Putra 2, Taman Putra Kajang, Kajang. #3 Sungai Gabai Antara tempat menarik di Kajang yang anda boleh pergi selain daripada tempat makan best di Kajang adalah destinasi sungai yang cantik dan memukau. Salah satunya adalah Sungai Gabai yang sesuai untuk bawa anak anda mandi manda. Banyak pokok dan akar-akar hutan di sini dan sungai di sini cantik untuk anda bawak anak-anak mandi manda di dalam hutan. Memang satu destinasi percutian yang terbaik.




#4 Sungai Tekala Satu lagi adalah air terjun Sungai Tekala yang juga merupakan salah satu tempat menarik untuk anda pergi di Kajang ini. Ianya adalah air terjun Sungai Tekala yang merupakan satu tempat yang menarik untuk anda pergi. Lengkap dengan pelbagai kemudahan awam untuk anda pergi dan tuju. Kalau nak ke sini, saya sarankan anda menginap di mana-mana hotel di Trivago dan teruskan perjalanan ke sini. Banyak perkara yang menarik yang anda boleh lakukan di sini.




#5 Ostrich Wonderland Kajang Pun antara tempat menarik untuk anda pergi di Kajang ini. Di sini, bukan sahaja unta, tetapi juga terdapat ayam dan burung merak yang dibela di sini. Pengunjung dapat melihat sendiri bagaimana perkembangan burung unta dan bagaimana dia membesar di sini. Ostrich Wonderland ini telah beroperasi sejak tahun 2000 dan merupakan salah satu tempat menarik di Kajang. Memang saya galakkan untuk anda pergi dan alami sendiri keseronokan di sini.




#6 Tasik Cempaka Tasik Cempaka adalah satu lagi tempat menarik yang anda boleh pergi di Kajang ini. Ianya lebih kepada satu tempat warga kota beristirehat dan bersantai pada petang hari.




🚗 Kereta Sewa KAJANG 📞 019 796 8080 📺 http://kajangcarrental.blogspot.my/ 🏠 Lokasi Di Hentian Kajang 🚒 List Kereta dan harga lihat di klezcar.com http://www.mudah.my/Perodua+Alza+1+5+A+-52303393.htm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan